Klasztor Buddystów - Sawanna - Czerwony

Środa, 14 maja 2014 · dodano: 16.05.2014 | Komentarze 3

Wycieczka w dwójkę  z Bogdanem przez Dańczów, Darnków, Sawannę Afrykańską, Lisia Przełęcz, Lelkową, czerwonym do Jakubowic i do domu. Ostatnio coś nie mam szczęścia do sprzętu elektronicznego i oczywiście telefon padł w trakcie jazdy, mundek poszedł spać, trasy na mapie niet.

Przejeżdżając obok klasztoru buddystów postanowiliśmy podjechać trochę bliżej i pooglądać klasztor, ku naszemu zaskoczeniu zostalismy zaproszeni do obejrzenia klasztoru w środku.

Z zaproszenia skwapliwie skorzystaliśmy, a to kilka zdjęć ze środka zrobionych niestety telefonami.

Ja wyszłam na tym wyjeździe lepiej, bo się cieplej ubrałam - gwizdało na sawannie nieźle.

Zjazd czerwonym do Kudowy - teraz już ta rynna wcale nie jest tak straszna, jak kiedyś.

ankaj28
| 18:15 środa, 21 maja 2014 | linkuj Najbliższy jakiś większy zlot ma być w lipcu - z tego co mówiła nam Pani tam mieszkająca.
Greger
| 19:05 poniedziałek, 19 maja 2014 | linkuj Niezły orient macie na trasie :) Jakieś nabożeństwa się tam odbywają?
lea
| 16:11 sobota, 17 maja 2014 | linkuj Rynna nie jest straszna, bo postępy robisz w piorunującym tempie :-)
Buziaki

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kaweg