Rejestracja LYCANKA

Środa, 14 maja 2014 · dodano: 15.05.2014 | Komentarze 2

Zapisuję, bo takich informacji się później nie pamięta, a są czasem dość istotne. W dniu tym "nadejszła wiekopomna chwila" pojechania rowerkiem najpierw do pracy, a potem na Komisariat Policji. Tam zaprzyjaźnieni Panowie funkcjonariusze  dokonali rejestracji w swoich annałach mojego pojazdu, przy okazji wymieniając się swoimi przeżyciami rowerowymi, gdy okazało się, że policjant to też rowerzysta. Nie zabezpieczy to oczywiście roweru przed kradzieżą - takich cudów nie ma - ale strzeżonego .......

Bodzio zarejestrował również swój pojazd.

ankaj28
| 19:40 piątek, 16 maja 2014 | linkuj Ty Ryjku możesz spokojnie podjechać na Komendę Powiatową i zrobią ci to od ręki. Tak naprawdę to najważniejszy jest numer ramy i wpis w rejestrze policyjnym, że ty jesteś właścicielem tego roweru (a właściwie jego ramy). Samo oznakowanie na rowerze to nic innego, jak wpis tego numeru na ramie mazakiem, który jest odczytywalny pod ultrafioletem. Podobno się nie zmywa.
ryjek
| 19:16 piątek, 16 maja 2014 | linkuj Ciekawe, nie wiedziałem, że można coś takiego zrobić - szkoda, że nie przez internet. Ostatnio reklamowałem czujnik tętna w Garminie. Pan poprosił o mail, a na końcu rozmowy okazało się, że wie jak się nazywam i gdzie mieszkam. Czy masz jakieś potwierdzenie rejestracji na policji?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losic