Bukowina-YMCA-Kudowa

Piątek, 4 kwietnia 2014 · dodano: 04.04.2014 | Komentarze 2

Przed sobotnim wyjazdem nie wolno się zbytnio forsować, ale potrenować trzeba. Tak więc dla sprawdzenia uskuteczniłam trasę na Bukowinę, gdzie wdrapałam się po 40 minutach - jest to poprawa do poprzedniego razu o jakieś 8 minut. To dużo zwłaszcza, że do szlabanu zatrzymałam się już tylko raz - na rozjeździe do Pstrążnej i Bukowiny. Potem był oczywiście młynek, ale jednak wjechany w całości. Tym razem nawet nie brałam aparatu. Na Drodze Aleksandra kusił czerwony, ale jednak niebieski do IMKI zwyciężył, bo jeszcze w tym roku na nim nie byłam. 10-metrowy odcinek na kamieniach nadal nie zjechany, reszta już ok. Cieszy mnie to bardzo. A asfalt do domu to już tylko sprawdzenie prędkości maksymalnej - na razie przy 48 pojawiły się czaszki w oczach.

A z braku mundka mapka z października 2013, ale trasa ta sama.

ankaj28
| 10:35 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Też tak myślę i dlatego dla sprawdzenia tak jeżdżę, bo nie muszę myśleć gdzie i po co jadę tylko cisnę i patrzę, że to już ten zakręt, już ten szlaban itd. bardzo fajnie mi się dzisiaj jechało, były momenty gdzie pomyślałam że góra mi się spłaszczyła.
lea
| 10:30 piątek, 4 kwietnia 2014 | linkuj Te "czaszki w oczach" ujęły mnie za serce! :D
Wiesz co najbardziej lubię w jeździe na rowerze? Obserwowanie czynionych postępów. Bo jazda sama w sobie oczywiście jest cudowna, towarzystwo jeśli jest wyborne to WYBORNIE, ale progres formy, techniki, szybkości - cudo!
To tak a propos tych uszczkniętych 8 minut. I a propos tego, że po tych kamolkach niedługo już z zamkniętymi oczami będziesz pociskać :*

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa okimz