• Aktywność Wrotkarstwo

Rolki w rytmie tabaty

Wtorek, 6 maja 2014 · dodano: 06.05.2014 | Komentarze 4

Lycan po swoim pierwszym tysiącu kilometrów otrzymał należne mu SPA w gabinecie pana doktora - czyli u kolegi Bogdana.  W związku z tym pojeździć by się chciało, ale jak? Przypomniałam sobie o rolkach zniesionych już nawet ze strychu. Myślałam, że będę miała więcej problemów po tak długiej przerwie, ale okazało się że czego Jaś się już nauczył, tego Jaś już nie zapomni. Rewelacyjnie się tempo nadaje do TABATA WORKOUTS w Tabata Songs: 1,2,3 go! 1,2,3 break! 3,2,1 go! 3,2,1 break! Niby się nie przemęczyłam, a tętno max było 172. Trening na wzmocnienie mięśni nóg rewelacyjny.
Tak leżą
Rzepaczek
Dystans: 10 km, czas trwania: 1 godzina

anamaj
| 06:46 piątek, 9 maja 2014 | linkuj Aniu, wczoraj był mój pierwsz raz. Nie było źle, tylko raz zaliczyłam płot na zakręcie. Jeśli dzisiaj będzie taka zmienna pogoda jak wczoraj, to będzie ciąg dalszy nauki.
ankaj28
| 19:03 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Aniu nie wiem, czy jeździ się tak samo, bo nie jeździłam na łyżwach, ale zabawa jest świetna, więc trzymam kciuki mocno - i załóż dobre ochraniacze. :):):):
Pozdrawiam Was
anamaj
| 06:38 czwartek, 8 maja 2014 | linkuj Moje rolki już spakowane do torby i czekają na najbliższy weekendowy wyjazd. Będzie nauka jazdy. Liczę na to, iż jeżdzi się tak jak na łyżwach.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa namoc