avatar Ten blog rowerowy prowadzi ankaj28 z miasteczka Kudowa-Zdrój. Mam przejechane 14469.21 kilometrów w tym 5565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.08 km/h i się wcale nie chwalę.

YMKA-Bukowina-Kudowa

Czwartek, 24 października 2013 · dodano: 24.10.2013 | Komentarze 2

Przepiękna pogoda sama namawiała dzisiaj do jazdy. Dla odmiany postanowiłam dziś dojechać do Imki zielonym szlakiem od Dańczowa, a potem standardowo przejechać niebieskim szlakiem, Drogą Aleksandra i zjechać sobie z Bukowiny. Przy okazji sprawdzania niebieskiego szlaku zaliczyłam bliskie spotkanie z jelonkiem, który wyskoczył mi nagle z krzaków. Był śliczny, ale pewnie bardziej wystraszony, niż ja.
Ciszę w lesie zakłócały tylko ciężarówki z drewnem, gdyż okazuje się że w PNGS jednak można prowadzić wycinkę drzew, co widać na przykład przy IMCE. Relaks z takiej przejażdżki po trudnym dniu w pracy BEZCENNY. Oby taka pogoda utrzymała się jeszcze choć z tydzień. :)
/11873032
Zdjęcie zrobione z sentymentu do czegoś, co minęło bezpowrotnie.
Zbiornik wody w Dańczowie © cerber27

ankaj28
| 15:26 piątek, 25 października 2013 | linkuj Sama zaczynam to coraz bardziej doceniać. Na rolki blisko (ścieżka w Czechach), na treking blisko, zjazdówki czy biegówki zimą też = lepiej być nie może. Tylko się cieszyć, że się to ma pod ręką. Do zobaczenia jutro.
anamaj
| 06:23 piątek, 25 października 2013 | linkuj Pogoda jest piękna. Szkoda, że nie mam bliżej górek, bo jazda po asfalcie wokół Wrocławia już mi się znudziła w tym sezonie. Co innego po pracy wsiaść na rower i ruszyć do lasu. To prawda, że taki relaks jest bezcenny. Do zobaczenia

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa azgle