avatar Ten blog rowerowy prowadzi ankaj28 z miasteczka Kudowa-Zdrój. Mam przejechane 14469.21 kilometrów w tym 5565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Nowość w Górach Stołowych !!

Czwartek, 26 maja 2016 · dodano: 02.06.2016 | Komentarze 0

Po raz kolejny się przekonałam, że jeszcze ciągle są ścieżki w GS-ie, których nie znałam do tej pory. Tak właśnie było z niebieskim szlakiem z Baszt Radkowskich do Radkowa. Najpierw było standardowo, choć kawałkiem "nowym" była ścieżka za szlabanem z DZ100, prowadzącym na IMKĘ. Ale tędy był pierwszy i raczej ostatni raz: trasa nie uczęszczana, więc co tam natura naniosła, tak sobie leżało, więc kiepsko się przejechało.

Do Pasterki dotarliśmy przez Skalniaka i niebieski szlak pod Szczelińcem, a potem żółtym spod parkingu. zjechałam sobie hopkę i w ogóle cały szlak bez najmniejszych problemów, wzbudzając razem z Bogdanem małą sensację wśród męskiej części turystów. :):)  Przystanek i na Pasterce i w końcu kierunek: Baszty. Wymyśliłam sobie, że sprawdzimy w końcu trasę do Batorówka, którą w zeszłym roku przeszliśmy pieszo z ekipą BS-ową. Analizowaliśmy wtedy z Kubą, którędy dałoby się przejechać.
Tutaj jest zawsze pięknie.

No i rzeczywiście było ekstra - najpierw wariackie hopki w dół i w górę aż do skrzyżowania szlaków.