Trutnov Trails - nowa część Koziego

Niedziela, 8 maja 2016 · dodano: 14.05.2016 | Komentarze 0

Gdybym miała zrobić swój ranking ulubionych miejscówek, to TT znalazłoby się w pierwszej trójce.
Kto wie? Jak jeszcze trochę tam pojeżdżę, to na koniec sezonu może się okazać, że to moja ulubiona zjeżdżalnia. Za każdym razem bardziej mi się tam podoba. Tym razem chcieliśmy z Bogdanem zobaczyć nad czym tak intensywnie pracowały brigady. No i okazało się, że na nowej części Koziego Trailu powstało MINISUPERFLOW. Oczywiście na miarę tego, co można wykroić z tamtejszego usytuowania terenu. Czesi wyciskają z tego najlepsze, co się da. Jest kładka, jak na rychlebach, są bandy, hopki, rockgardeny, single i niesamowita drewniana banda, którą jak zobaczyłam to strach mnie obleciał i totalnie zgasiłam zakręt. Jest wszystko, tylko krótsze. No i nie trzeba zjeżdżać już na sam dół, żeby dojechać do modrinovego lub wrócić na Pansky stopuak. Choć podjazd jest stromy, na szczęście nie najdłuższy na świecie.
Udało mi się zjechać: 2 x Kozi w całości, 2 x Modrinovy w całości, 1 x Kozi małą pętlę i 1 x czarny.
Zdjęć nie zdążyłam na Kozim zrobić, bo nie chciałam tracić flow - za każdym razem lepiej się jechało. Ale na czarnym trailu oczywiście była analiza ścieżki, więc czas na fotki też się znalazł. Dla mnie ten odcinek to na razie nieprzekraczalna granica. ale będę próbować.