Taszów Brzozowie

Piątek, 24 lipca 2015 · dodano: 29.07.2015 | Komentarze 2

Tak mi się chciało i nie chciało wyjeżdżać. Tym bardziej, że wieczorem mieli do nas zawitać kuracjuszka z wczasowiczem, bo w końcu Kudowa to miasto uzdrowiskowo-turystyczne. :) A klimat tu działa cuda. Hihi.

Natury jednak nie przeskoczysz i jak jesteś babą, to masz czasami przerąbane. Już w połowie drogi zaczęłam marudzić, że mi się nie chce, że nie mogę podjechać i wszystko mnie boli. Tak więc po terenowym dojeździe do Lewina i asfaltowym podjeździe do Taszowa, skierowaliśmy się w kierunku Brzozowia - żółtym szlakiem, a potem znowu asfaltem.

Taki kompromis między chce mi się i nie chce.

ankaj28
| 06:41 piątek, 31 lipca 2015 | linkuj Oj prawda, prawda. :)
Lea | 05:31 czwartek, 30 lipca 2015 | linkuj Jakbyś została w domu to byś sobie pluła w brodę, bo przecież się chciało jechać. Jakbyś pojechała za dużo to byś się wkurzała na siebie i na wszystko i wszystkich wokół, bo przecież Ci się nie chce jechać. A tu? Złoty środek został osiągnięty :-D

Nie da się ukryć - Kudowa działa cuda!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ylisz