• Aktywność Narciarstwo

Biegówki

Sobota, 7 grudnia 2013 · dodano: 07.12.2013 | Komentarze 9

Sezon zimowy rozpoczęty!
Jamrozowa Polana przygotowana na najazd narciarzy biegowych. Trasa wyratrakowana, śniegu mnóstwo, temperatura do biegania super. Na dzień dzisiejszy możliwości jest kilka: mała pętla 1,30 km, duża pętla: 2,20 km, można też kombinować i przejechać obie pętle. Wystartowaliśmy z Bogdanem razem i po małej pętli każdy biegł już swoim tempem, w związku z czym w ciągu godziny mi udało się zrobić 4 małe pętle, Bogdan oczywiście 2 razy tyle, co ja. Wywrotkę zaliczyłam tylko jedną - na pierwszej hopce. Ale nogi i ręce szybko sobie przypomniały, jak to się robi. Trasa na małej pętli absolutnie nadaje się dla początkujących - nie jest wymagająca, wręcz po drugim razie robi się lekko nudno, podbiegów około 400m, pozostałe to wypłaszczenia i zjazdy. Nowe narty sprawdzone, odcisków na nogach nie ma, czego chcieć więcej?! Trasy na Karłowie są ciekawsze, ale tam jak zwykle obudzą się pewnie dopiero w styczniu, więc do tego czasu będę zajeżdżać Jamorozową.
/11873032

anamaj
| 07:22 poniedziałek, 9 grudnia 2013 | linkuj Ryjku, cieszę się, że też miałam chociaż mały wpływ na twoją decyzję :) Piękne zdjęcia - jedno wylądowało na tapecie komputera u mnie w pracy.
ryjek
| 22:06 niedziela, 8 grudnia 2013 | linkuj Anamaj: rozmawialiśmy wcześniej o takich planach i masz ogromny udział w mojej decyzji.
Ankaj: Twoje opisy powodują, że wszytko wydaje się prostsze, w zasięgu moich możliwości, to ogromna zaleta tego bloga :)
Dla zachęty zdjęcia Roberta z okolic Paprska
anamaj
| 19:04 niedziela, 8 grudnia 2013 | linkuj Ryjku, widzę, że Ania ma większą moc przekonywania niż ja. Cieszę się bardzo !!! Świetnie, że ekipa się powiększa. Moje biegówki czekają już na pierwsze jazdy.
ryjek
| 18:59 niedziela, 8 grudnia 2013 | linkuj Na takie atrakcje nie trzeba mnie długo namawiać, jeszcze raz postanowiłem okiełznać biegówki. Do naszego spotkania muszę się przygotować dlatego myślę, że nie będzie to przyszły tydzień, ale raczej początek stycznia. Do usłyszenia :)
ankaj28
| 15:43 niedziela, 8 grudnia 2013 | linkuj Ryjek:
Zdjęcia zrobiłam, ale byliśmy tam o 16 i wyszły tak ciemne, że nie nadają się do zamieszczenia. Ale nic straconego, następnym razem zrobię coś wcześniej. Ryjku, daj się namówić na biegówki, ja przez dwa sezony jeździłam na takich z wypożyczalni i dopiero teraz dałam się namówić na kupno. Zjazdy z górek to wciąż dla mnie problem, ale zawsze można na nartach po prostu usiąść, jak na sankach. A chcemy coś pomyśleć o przyszłym weekendzie i z Anią się wstępnie umawiamy. Ewentualnie można pomyśleć o squoshu - też świetna zabawa, a ty masz długie ręce co ma ogromne znaczenie w tej grze.

Zbyszek:
Bardzo się cieszę, że dałeś się namówić, bo jak już nam w końcu taki wypad wyjdzie, to może nie będę tak samotnie biegać, w nadziei, że gdzieś tam za zakrętem Bodzio na mnie poczeka. Mam nadzieję, że Karłów się w tym roku jednak zreflektuje szybciej, bo tam są naprawdę ciekawe trasy, zresztą znacie je z rowerów.

Pozdrawiam.
ryjek
| 12:41 niedziela, 8 grudnia 2013 | linkuj Świetne informacje dla narciarzy biegowych. Z opisów Januszka wiem, że Czesi nie zaczęli jeszcze ratrakować tras w okolicach Paprska. Czekam na kolejne relacje z wypadów, szkoda, że nie robisz zdjęć, wystarczyły by nawet z telefonu. Pozdrowienia :)
anamaj
| 00:05 niedziela, 8 grudnia 2013 | linkuj ja tez rozpoczelam sezon, ale narciarstwa zjazdowego. W nastepna sobote prawdopodobnie jezdze w Zielencu, ale jesli wybieracie sie na biegowki w niedziele, to chetnie do was dolacze.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa asiet