Zwiadowcza pętla nr 1: Pasterka - Radkowskie Skały

Czwartek, 5 czerwca 2014 · dodano: 05.06.2014 | Komentarze 5

Testowanie pierwszej części trasy, którą chciałam zaplanować na przyszłą sobotę. Asfaltem do Karłowa - 50 minut (ja). Potem przez Pasterskie łąki (podmokłe i już zarastają, ale nadal piękne) do Pasterki. Tam oczywisty z oczywistych postój na opata (ostatnie dwa z lodówki) i dalej Drogą na d Urwiskiem (zielony rowerowy) do szlabanu przy Drodze Stu Zakrętów i w dół asfaltem do Stroczego Zakrętu.
Tam własnie jest przepiękna miejscówa pod tytułem: Radkowskie Baszty. Da się dojechać do niej rowerem i tam koniecznie się zatrzymamy, bo widoki na Broumovskie są stamtąd cudowne.

Potem przez Burzowe Łąki dotarliśmy do Praskiego Traktu (którym zimą biegnie trasa biegówek) i skierowaliśmy się z powrotem na Karłów. Jednak nie pojechaliśmy przez łąki, tylko koło Brukseli starym asfaltem dotarliśmy do drogowskazu przy Karłowie. Potem już do domu, bo się ciut późno zrobiło. Trasę na sobotę chciałabym odrobinkę w tej części zmodyfikować tak, abyśmy odnaleźli sekstans.

I kilka fotek, może nie najlepszych, ale to komórka.
Pasterskie łaki
Pasterskie łąki.
Pasterskie łąki
Miejsca było tylko na dwie stopy - w dół przepaść. Ale co to dla B.?
Baszty Radkowskie
Widok na Broumovskie Steny

Lea | 05:19 piątek, 6 czerwca 2014 | linkuj Ach!
Ja Go będę namawiać, a Ty możesz nad Nim popracować :P
Donoszę, że b. mi się podoba odblokowanie opcji komentowania wpisu przez niezalogowanych ;-P
ankaj28
| 21:47 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Zapomniałam dopisać: :):)
Ale jak popracujesz nad przewodnikiem to kto wie?
| 21:47 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Przykro mi ta opcja jest zarezerwowana dla grupy B
lea
| 20:00 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Już Ci mówiłam, ale jeszcze napiszę - skarpa z trzeciej fotki to cudo na potęgę!!!
No i ten punkt widokowy - pycha. Ciekawe czy i nas Bogdan tam zabierze. Będę naciskać :)
ryjek
| 19:35 czwartek, 5 czerwca 2014 | linkuj Świetna trasa, polskie Góry Stołowe mają więcej uroku od Broumovsko, tylko trzeba je dobrze poznać, bo nie wszystko tu podają turystom na tacy w formie oznakowanych szlaków. Jestem ciekaw co zaplanujecie tym razem Ty i Bogdan. Bużka :*

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa esukc