Majówka w Jeseniku part.1

Czwartek, 1 maja 2014 · dodano: 05.05.2014 | Komentarze 10

Dzień pierwszy.
15 osób z 6 miast, 7 aut, 12 rowerów, tak w skrócie można opisać skład wycieczki. Najważniejsze w tym były oczywiście dobre humory i radość z ponownego spotkania całej ekipy - nawet w powiększonym składzie. Takie spotkania chyba nigdy nie przestaną robić na mnie wrażenia - zorganizować i chcieć być z taką ekipą? Ryjku jesteś centralnym ogniwem tego towarzystwa!!!!!!

Tak więc przybyliśmy.
Początek

Początek i Zibi
Szybkie przygotowania, omówienie kto, gdzie i z kim wyrusza, o której godzinie spotkanie powrotne i ruszamy. Na rozkręcenie święta trójca, czyli Kuba, Wiktor i ja ruszamy rowerami żółtym w stronę Bobrovnika, Javorika i Seraka. Podobnie - tyle, że piesza, dziewczyny (Alinka, Beata i Małgosia) ruszają w tą samą stronę. Później się okaże, że miały tak dobre tempo marszu, że kilkakrotnie udało nam się spotkać na trasie.
Za Bobrovnikami
Dziewczyny na trasie
Dziewczyny na trasie .
Na trasie spotkaliśmy również imiennika Bobrovnik - tak sobie siedział i drzewo przygryzał.
Bóbr z Bobrownik
W oddali Doluhe Strane
W oddali Doluhe Strane.
W Javoriku chwila zastanowienia i start w stronę Seraka i Obrich Skal.
Javorik
Okazało się to dobrą decyzją, bo zaliczyliśmy również spotkanie z drugą grupą rowerową - w silnym składzie.
Spotkanie z kolejną ekipą
Uzupełnienie ekipy o Bogdana, który dzielnie podprowadził dziecko swe do góry, popychając go pod siodełkiem.
Reszta ekipy
Zdobyliśmy Obri Skaly i znowu zastanowienie, w którą stronę dalej?
Obri Skaly

Wiktor i ja
Padło na zielony - zupełnie, jak stworzony dla rowerzystów. Kuba był zachwycony. Ja też, ale ze względu na młodego nie zjechałam go w całości.
Zaczyna się zielony

Kuba szaleje

Wiktor zjeżdża
W tym miejscu szlak nas nieco przystopował, bo zrobił się jeszcze bardziej rowerowy.
Typowe miejsce dla rowerzystów
Typowe miejsce dla rowerzystów:) Kuba poćwiczył nieco mięśnie, wnosząc wszystkie trzy rowery na górę - dżentelmeni nie wyginęli.
Pomoc

I ostatecznie przybyliśmy na miejsce zbiórki jako pierwsi.
Parking

Feniks i Ryjek

Kategoria Bikestats, Jeseniki

FENIKS
| 20:09 niedziela, 18 maja 2014 | linkuj Teraz na spokojnie przeglądam wasz super wypad i dociera do mnie że chyba pomyliłem grupy w pierwszy dzień !. Powinienem jechać z wami gdzie jak widzę po zdjęciach było ostro ;) a nie lajcik z pierwszą grupą która każdy podjazd uprościła ;))).
Następnym razem tylko z Tobą Aniu ;).
Pozdrawiam.
grzess
| 16:03 piątek, 9 maja 2014 | linkuj Zibi jaki świstak, przecież to bóbr z Bobrovnika. Pewnie szedł nam szykować kolację.
Ania fajny opis, dzięki za sporą dawkę humoru podczas całego naszego pobytu.
lea
| 14:21 środa, 7 maja 2014 | linkuj Genialnie się ogląda te miejsca z innej perspektywy.
Super, że nawet nam się udało na trasie spotkać i poplotkować chwilę :P
Buziaki :*
Greger
| 06:32 środa, 7 maja 2014 | linkuj Ja zawsze na tym zielonym szlaku byłem przykładnym pieszym turystą :P
ankaj28
| 14:33 wtorek, 6 maja 2014 | linkuj Greger:
podjazd, jak podjazd, ale ten zjazd zielonym to jest mistrzostwo świata. Dopiero na dole zobaczyliśmy tabliczkę, zakaz wjazdu rowerów, ale średnio się tym przejęliśmy. Cudownie było, ale z taaaką ekipą nie da się nudzić. Pozdrawiam jeszcze raz wszystkich.
Greger
| 07:15 wtorek, 6 maja 2014 | linkuj Obrzi Skaly to kaaaawał podjazdu. Gratuluję kondycji i pozdrawiam!
anamaj
| 06:22 wtorek, 6 maja 2014 | linkuj Dzięki za super wyjazd, świetną atmosferę. Pogoda trochę pomieszała nam plany, ale mimo tego nikt się nie nudził.
ryjek
| 20:45 poniedziałek, 5 maja 2014 | linkuj Fantastyczna atmosfera, piękna pogoda i świetne zdjęcia. Nie przestaję się dziwić, że udało się nam skrzyknąć tak dużą ekipę na kilka dni :D
ramboniebieski
| 19:14 poniedziałek, 5 maja 2014 | linkuj Zazdroszczę Wam bliskości gór i lasów i tak zgranej grupy kolarskiej. Super majówka, gratuluję trasy i zdjęć. Pozdro:))

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ibylo