avatar Ten blog rowerowy prowadzi ankaj28 z miasteczka Kudowa-Zdrój. Mam przejechane 14469.21 kilometrów w tym 5565.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 11.08 km/h i się wcale nie chwalę.

Góry Stołowe i Orlickie w dziewiątkę

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 01.05.2015 | Komentarze 3

Pierwsza w tym roku wycieczka rowerowa w dużym składzie. Zaplanowana przez Ryjka, u którego w końcu miałam okazję obejrzeć na żywo nowego fulla. Trasa świetna, bo jeżdżenie po swoich własnych okolicach w tak fajnym towarzystwie przynosi dużo satysfakcji. Tym większej, że znowu dzięki przewodnikom dwóm (Ryjek i Cerber) pojechałam nowymi dla mnie mnie ścieżkami. A dzięki pomocy Ryjka "odkryłam" nową funkcję w garminie: % nachylenia terenu. Bardzo mi się ta funkcja spodobała, bo określenie dla podjazdu stromo, bardziej stromo, mniej stromo jakoś mnie frustrowało. Liczby bardziej do mnie przemawiają.  Trasa Ryjkowa, a jak nie Ryjkowa - dzięki ci bardzo za tą ilość terenu, którą nam fundnąłeś. Każdy mógł znaleźć dla siebie takie odcinki, które lubi najbardziej.
A moja trasa wyglądała tak:(pozostali dystanse mieli zdecydowanie dłuższe).
1. Spotkanie z ekipą w Karłowie - parking do Drogi nad Urwiskiem

2. Pasterka - chwilowy przystanek i rura dalej

3. Machov - popas

4. Bor - podjazd, że wooow:
Początek spokojny i lajtowy - przy okazji Greger miał plan popróbować skoczni narciarskich.

I się zaczęło.... Merlin i Cerber mają takiego kopa w nogach, że im oczywiście podjazd nie sprawił takich trudności, że musieliby zejść, a reszty nie zdążyłam zapytać.

5. Zjazd do Bukowiny i Drogą Aleksandra do Czerwonego szlaku

Zimą tędy prowadzi mała trasa narciarska.

6. Kudowa - obiad

7. Brzozowie- czeska Cermna - Borowa

8. Taszów - Kulin -Kudowa

Dzięki wszystkim za ten dzień pełen wrażeń.

z1b1
| 08:01 wtorek, 5 maja 2015 | linkuj Zdjęcia super, wypad wspaniały. Szkoda że że nie mogłem być na tym wypadzie, mimo to bardzo fajnie się zdjęcia ogląda i czyta relację :) Pozdrower!
Greger
| 06:26 poniedziałek, 4 maja 2015 | linkuj Miło odkryć nowe ścieżki w swojej okolicy, a jeszcze w tak zacnym towarzystwie :). Teraz pewnie każda pokonana ścianka będzie we wpisach dokładnie określona odpowiednimi % nachylenia :). Chociaż czy takie formacje, jak stromo, mniej stromo, itp. nie dają więcej do myślenia? Pozdrawiam!
ryjek
| 20:09 piątek, 1 maja 2015 | linkuj Trasa wymagająca jak przystało na bardzo silną grupę bikerów. Mimo wcześniejszych obaw poradziłaś sobie z nią doskonale a to, że dzień później wystąpiłaś w zawodach rowerowych odnosząc sukces utwierdziło mnie w przekonaniu, że nie było za mocno :)
Trasa jak najbardziej moja, może za wyjątkiem podjazdu z Machova, ale bardzo mi zależało na trawersie Błędnych Skał czyli Boru po czeskiej stronie. Jestem pewien, że po tym dniu poczułaś się silniejsza, do zobaczenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bezmy