Ślężańskie enduro

Niedziela, 12 kwietnia 2015 · dodano: 01.05.2015 | Komentarze 0

Drugie w tym roku spotkanie ze Ślężą. Oraz kolejne z Emi i Kubą.

Tym razem ekipa zebrała się większa, a na szczycie Ślęży nawet jeszcze większa - pozdrawiam w tym miejscu kolegów: Hermana, Łukasza i Piotrka. Podobnie, jak poprzednio średnio ogarniam trasę, po której jeździmy. Na wykresie mapy wyszło kilka pętelek, więc tym bardziej ciężko mi to w szczegółach opisać.

W każdym razie:
- dwa razy podjeżdżamy  na Ślężę,
- jeździmy OS-ami enduro,
- zjeżdżamy czerwonym szlakiem ze Ślęży - chyba nie jednym
- ujeżdżamy Radunię, tzn.: Bogdan dosłownie ujeżdża ją pod górę, reszta zjeżdża z uskoków, a ja ich uwieczniam
- Emi łamie palca, o czym dowiaduję się dopiero kilka dni później
- na dystansie 27 km robimy 1200 m w pionie i 99% w terenie, więc to już jest naprawdę spora wyrypka.

I nie będę inna - też dodam filmik z sukcesami Kuby, Bogdana i Emi. Jest się na kim wzorować, więc proszę podpatrywać i podziwiać.

A tu również fotorelacja:
Podjeżdżamy na Ślężę:

Kolega Vasco pokazuje, jak to się robi. Przy okazji robi nam mały wykład na temat ochraniaczy. Przyznaję mu rację i od tej pory poważnie się nad nimi zastanawiam.

I mi też szło pięknie.....

..... do czasu
Gleba nr 1

Gleba nr 2

Widoki też były piękne:

Normalnie mamy takie zdjęcia w dół, a ten wariat podjął próbę ujechania Raduni w górę. I UDANĄ PRÓBĘ!!!! BRAWO!!!!

Początek uskoków z Raduni - dla mnie jeszcze noszenie roweru. Dla reszty jak najbardziej zjeżdżalne.

Powstający w tym miejscu filmik chyba w końcu nie ujrzy światła dziennego, dużo przy nim roboty.

Drugie podejście do Ślęży było dla mnie prawdę mówiąc lepsze, niż pierwsze, bo poza najbardziej stromym odcinkiem, pozostałą część wjechałam. Ale na górze padłam.

Zjazd tym razem na odblokowanych amorach, choć przez pieszych turystów nie był najprostszy na świecie.