Taszów-Borova

Sobota, 26 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 4

Druga wycieczka tego dnia. Po rozgrzewce z Wiktorem na Bukowinę tempem 7-8 km/h czułam lekki niedosyt, a ponieważ Bogdan wybierał się na rower, więc postanowiłam przejechać się z nim. Przed domem czekała na nas niespodzianka w postaci Agi przygotowanej na przejażdżkę, z odpowiednim sprzętem i nastawieniem. Superancko, tylko biedna nie wiedziała co ją czeka.

Bogdan wybrał trasę: górkami przez ul. Słoneczną (tam mi Mundek odmówił współpracy i znowu nie mam trasy)
Słonecnza
Kudowa z
Kudowa z "lotu ptaka".
Bodzio na podjeździe
Bodzio na podjeździe między Jeleniowem a Lewinem.
Aga jeszcze zadowolona
Lewin
Do Lewina terenem przez pola, tory kolejowe i wylądowaliśmy pod wiaduktem. Tym razem bez dziur w dętkach, ale za to z kompletnym ubłoceniem wszystkiego.
Gdzieś tam
Gdzieś tam na trasie
Kocioł
Z Lewina pojechaliśmy przez Kocioł do Taszowa - oboje chcieli gryźć, ale każde z innego powodu :).
Taszów
Taszów jesienno-wiosennie
Borowa to na pewno
Fantastyczna łąka do Borowej - ciekawe, kiedy w końcu jakiś rolnik nas pogoni?
Poplotkować też kiedyś trzeba
Poplotkować też kiedyś trzeba, niezależnie od tego jak bardzo Bodzio nas popędzał.
Niestety przy tym plotkowaniu czas tak pędził, że trzeba było skrócić plan Bodzia i wrócić żółtym do Ceskiej Cermnej, a potem przez Brzozowie wrócić do Kudowy.
I na koniec, żeby Bodzio miał co robić pozwoliłyśmy mu łaskiwe, aby umył nasze pojazdy
Więc na koniec, żeby Bodzio się już tak nie denerwował,  pozwoliłyśmy mu łaskawie, aby się rozładował i umył nasze pojazdy.
Wycieczka była:
1. Dla mnie rewelacja
2. Dla Bodzia żółwiowo-rekreacyjna
3. Dla Agi traumatyczna - jak otrząśnie się z szoku to może się do nas odezwie :):)

Kategoria Góry Orlickie

ankaj28
| 16:50 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Aga:
Rzeczywiście się coś dziwnego wcisnęło - pewnie system mi coś tu napsuł i nie zdążyłam nawet jeszcze zauważyć. Ale Aga rzeczywiście mi towarzyszyła - pozdrawiam więc Ciebie Ago mi nieznana serdecznie i przepraszam za nie do końca moją pomyłkę.

Ania:
Ja ją zapraszam i namawiam cały czas, ale to była jej pierwsza wyprawa w tym roku.
anamaj
| 16:35 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Super, zapraszamy Agnieszkę do wspólnego kręcenia, gdy już do siebie dojdzie:)
Aga
| 16:32 poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | linkuj Macie pomyłkę w nicku wpisując uczestników wycieczki.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe