Góry Bardzkie

Poniedziałek, 11 listopada 2013 · dodano: 30.11.2013 | Komentarze 6

Zaległy wpis uzupełniam - z opóźnieniem, no ale cóż.
Muszę przyznać, że to był mój najtrudniejszy do tej pory wyjazd. Trasa piękna, częściowo była mi znana z wcześniejszych pieszych wypadów, ale momentami gdyby ktoś mi powiedział, że jesteśmy w Karkonoszach to chyba też bym uwierzyła.
Podjazdów sporo i na serpentynach, gdzie na przestrzał widać drugą stronę góry, robiło to na mnie masakryczne wrażenie: ILE JESZCZE W GÓRĘ, KIEDY SZCZYT?
Nie zdążyłam nawet powiedzieć potem Ryjkowi, jak bardzo byłam mu wdzięczna za końcowe skrócenie trasy. Trzy miesiące na rowerze to jednak za mało, żeby nadążyć za mocną ekipą. Ponieważ jednak bakcyla połknęłam, to nie zamierzam odpuszczać i zimę potraktuję, jako czas na wzmocnienie siły, żeby przyszły sezon był lepszy. Po techniczne opisy trasy odsyłam do pozostałych uczestników - zwłaszcza do Ryjka, który pięknie je opisał.Pozdrawiam wszystkich gorąco i dzięki za wycieczkę.
Artur © cerber27

Na zimę musi wystarczyć © cerber27

/11873032

ryjek
| 21:23 niedziela, 1 grudnia 2013 | linkuj Wydaje mi się, że trasa nie była trudna, ale przez zimno zrobiliśmy ją prawie bez odpoczynków. Bogdan ją na początku wydłużył o przejazd przez Przełęcz Droszkowską, więc ja trasę na końcu skróciłem. W przyszłym sezonie będziemy planować staranniej, żebyś nie zniechęciła się do jazdy. Widzę w Tobie mocnego zawodnika, chociaż trzeba jeszcze poćwiczyć mięśnie, żeby nie odmawiały posłuszeństwa.
ankaj28
| 10:45 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj po prostu nie mogę się jeszcze otrząsnąć po tym wyjeździe. Jak dojdę do siebie, to coś może skrobnę
anamaj
| 07:37 wtorek, 12 listopada 2013 | linkuj Było tak świetnie, że Ani zabrakło słów :)
cerber27
| 20:07 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Poszła po bandzie :)
ryjek
| 13:59 poniedziałek, 11 listopada 2013 | linkuj Szybki wpis, ale ja czekam na Twoje wrażenia z tego wypadu chyba, że wiało nudą i nie ma o czym pisać ;)
Dzięki i do zobaczenia.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ojnim