Rzeźbienie na TT

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 24.08.2015 | Komentarze 2

Nie dość, że Stravie się zdrowo porąbało, to jeszcze mi nie szło. I to na zjazdach, a nie pod górę. Pierwszy podjazd - lepiej nie mówić. następne trzy gładko weszły. Pierwszy zjazd czerwonym trailem to potykanie się na wszelkich możliwych kamieniach, drugi raz zdecydowanie lepiej, choć utknęłam w tym samym miejscu. Pierwszy raz czarnym jeszcze gorszy do tego stopnia, że dwa razy dałam upust swojej frustracji w postaci wrzasku na cały las.

W końcu ciśnienie wyszło mi uszami, a właściwie oczami, bo po zjechaniu stromego śliskiego kamola (na którym ostatnim razem chłopaki mi mocno kibicowali, żebym zjechała) nie wyrobiłam zakrętu i wbiłam się w drzewo, co zakończyło się po babsku - czyli płaczem. Ale to paradoksalnie w końcu spowodowało wyluzowanie i ostatni zjazd czarnym wreszcie wyszedł - prawie tak, jak chciałam. Czas pierwszego przejazdu czarnym wyszedł mi 11:56, ale drugi już zdecydowanie lepiej: 6:56, tylko Stravie się porąbało i zarejestrowała mi przejazdy na jakimś innym koncie i nie mogę się tego teraz dogrzebać. Buuuu. Podjazd do Panskiego Stoupaka poprawiłam aż o 6 minut do ostatniego razu i z tego się będę cieszyć - jak nie w dół, to chociaż do góry poprawa.

Widok ze szczytu czerwonego trailu, ....

który ja oczywiście podziwiałam z bardzo bliska.....,

a Bogdan - jako ten mniej odważny - z daleka. :)

Jako fotograf też bym kariery w tym dniu nie zrobiła, więc musiał się Bodzio pomęczyć kilka razy, żeby w końcu coś mi wyszło. Ale nie narzekał, tylko cierpliwie "pozował", czyli wytoczył wojnę kamolowi.

Oznaczenia tras zdecydowanie się poprawiły od naszej ostatniej tu wizyty.

Humor poprawiały mi krówki na Panskim Stoupaku.

Początek czarnego trailu pod Jeskonkou - dla Bogdana bezproblemowy, a dla mnie nadal nie do pokonania. Nie mój dzień zdecydowanie to był.

Dobrze poszedł ostatni zjazd, więc? Więc ruszyłam do auta, żeby nie zapeszać, a Bogdan przejechał się jeszcze raz. Dystans i przewyższenia musiałam tym razem wyliczyć "ręcznie"